lady gaga naken inför publik?

läste på klick där det står i en rubrik...

"Lady Gaga slog ut tänderna på dansare!
Kommer till Sverige"

vad är det som kommer till sverige? lady gaga eller dom utslagna tänderna?

här har vi henne i , eller utan brallor?

Lady Gaga Performs Just Dance on Tonight Show With Jay Leno @ Yahoo! Video

annars är på jag på väg ut mot gamle pålsboda för att grilla lite med Butcha å baz ska bli gött! blir förmodligen en sväng till systemet innan också :S
gamle folkets hus !!


mycket möjligt att det blir lite dricka av i pboda, sen in till stan och drunkna i dimman =S
tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Zanxo

Hallå! ÄRESÅ? Jag tänkte så här att jag kan få ditt pass så kan jag skriva ur mina tankar här'?

2009-04-05 @ 02:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0