Ska du med till en psykopat?

Tja gött väder idag!
och lillördag på de, kan fan inte bli bättre,1 dag kvar till helg... fredagskänslorna börjar krypa på, :S
köpte första glassen idag pga vackert väder, den satt inte dumt alls i min mun kan jag säga...

var inne på youtube nyss och försökte kolla på klipp, det funkade ju inte skitbra, pga dom har vänt uppochner på allting typ, saknas ju bara att filmerna och ljudet går bakochfram och man loggar in på någon annans användare och börjar skicka virus till varje person man kollar film från istället för att ta emot så är man den som ger istället...



  
var tvungen att test diska med mitt nya diskmedel också, jag kan inte påstå att det vart roligare!!!




även matemil har fått ett nytt infall idag och lagat mat, lite enklare mat idag:P vart så sugen på att steka ägg men jag var tvungen att ha något till de så gjorde lite pyttipanna + grönsaker,
även en liten avokado slank ner!!

jag har blivit duktig på att laga mat nu, förut lagade jag mat kanske max 1 gång i veckan och hade matlåda till jobbet. nu är det minst 3 ggr / vecka ...

tack för mig hej

Kommentarer
Postat av: Markus B

SKÄÄÄÄGG!!

fan, har ud ingen hushållerska som diskar åt dig!?

2009-04-02 @ 07:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0