Trash = trash?

ringde och snackade med gamle friöserna på Trash här, försökte få en tid inom en snar framtid, jag vet inte hur länge hon hade tänkt att jag skulle vänta? tills jag DÖR kanske? hon erbjöd mig 1 tid om 16 dagar som jag inte ens kunde på! annars var det längre väntetid. och den där "avbokningslistan" som jag skulle skriva upp mig på? skulle jag ljugit om mitt nr bara för att slippa bli uppringd? iof ville jag klippa mig där pga dom verkar bra, men jag kan ju inte vänta tills jag ska dö innan jag klipper mig för då har jag redan kvävts av mitt eget hår lixom =S KÄNNS INTE RIKTIGT BRA!


aja får väl ringa min gamle mor! det dög ju när jag var liten att hon klippte mig så varför inte nu?
och det bästa med att klippa sig där är tiderna, inte uppbokad någon dag eller någon tid, och hon kör lite freesyle också man kan inte bestämma i förväg hur det ska bli, det blir lite som det blir,
 <-lika som bär->
men ja kanske inte blir snyggare av en ny frisyr men jag behöver ju inte se ut som jonatan lejonhjärta!

Kommentarer
Postat av: Johan.w

hahaha lite freestyle som man inte kan bestämma själv. ^^



Du är igång som vanligt. xD smygbög hoppar lite med gummiman ställning och nannar ^^

2009-04-03 @ 05:46:02
Postat av: Skorpan

JONATAN!!! :D

2009-04-03 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0