uttalande:borde kanske inte skrivit så där



kanske var lite hård mot kishti när jag srev att hon borde ta av sig tröjan pga lite annorlunda utseende, innan jag hade kollat mig själv i spegeln skäggig som en gammal sjöman och sleta mysbrallor (som inte är mina btw, kalle du ska få tillbax dom en vacker dag)

iaf calle schulman´s bekännelse:jag blev påkommen att onanera i tvättstugan! lite pinsamt :$

vilket leder mig in på vad en kompis berättade om, hans konstigaste ställe att onanera på. (det är inte killen i bloggen som gjort detta)

det började med att han hade varit och tränat på gymmet, han var helt ensam i omklädningsrummet efter träningen, han gick in i duschen för att få bort lukten av svett som han jobbat så hårt med inne på gymmet för att få till, iaf där inne i duschen låg det en gul städhandske på golvet... hmm tänker han? skulle vara skönt att runka med den och slänger på den, kör igång, snart börjar det skava säger han, men han kan inte sluta för att det är så skönt på samma gång som det är oskönt!? så han runkar klart och går ur duschen med jättesvullen penis!

tror han hade förväntat sig att jag skulle vara på hans sida,

själv tyckte jag att det var roligt att höra en så fin och välbeskriven berättelse / roman med mycket kärlek

Kommentarer
Postat av: birf

hahaha, det där vet jag vem det är =)))))) BORGEN!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 21:33:29
Postat av: Johan.w

hahaha och jag vet någon som hörde det i live sändning. frill! =DD

2009-04-03 @ 05:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0