23 år och okysst

idag 1 aug 2009 blev mats lars emil bergsten 1 år äldre och 1 dag närmare slutet av historien som vi kallar för livet.
hade fest igår de blev inte riktigt okej men de vart bra? får duga, jag spårade ur och tog en bussresa och spydde gick av vid brickebacken och gick över hela staden till norr, på vägen hann jag bli skjuten av en asti cinzano i magen, spy , prata i telefon med många olika personer, pinka mot husvägg, bli brummnödig utan brummolätt, gå till mcdonalds å va på toa, gå med blom hela vägen osv

imorgon gittar jag! bulgary har har det ... ?



guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

Kommentarer
Postat av: blom

haha farväl min vän.. denna biljet blir det ingen retur på

2009-08-01 @ 13:59:33
Postat av: Anonym

Fett vacker

2009-08-07 @ 05:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0