dagens hetaste SMS

skickat till 118100
jag vill ha ett roligt bus jag kan göra på min jobbarkompis. . vi är utomhus han står i en skylift jag på marken matrial som finns är stripes, silikonm borrmaskin, hörlurar och stege något bra tips?

svar från 118100
118100råder dig att inte göra något som kan utsätta din jobbkompis för fara då han, när han står i en sky lift, befinner sig i en utsatt situation. det roligaste buset du skulle kunna göra är något som han inte direkt kommer att märka. t.ex. att du sätter 50 stripes på hans väska, skor, matväska eller liknande. han kommer då kunna ta bort dem men det kommer att ta lång tid att göra det och du kan skratta åt eländet. ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Steffie

hahaha sweet

2009-08-24 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0