imorgon skenar vi i hasselfors blom!



jag linda och stäff var på strumpan i onsdags och röjde livet ur oss kanske, torsdagen var jag rätt kött, kändis som ragnar von micro 94 år ung hade staplat sig upp ur likkistan när jag vaknade till halv 7 på morgonen och drog till jobbet,

fre: lite bättre dag ja å tt86 drog å lämnade hans lånebil i linde så passa vi på att tvätta av den och min heta röda jordfräs!



efter de gitta vi in till mange smith och gjorde egen pizza där jag fick grönsakslandet att snitta upp (även lök)gråtande emil

resultat på pizzan = VG

hann även med att titta på filmen : män som hatar kvinnor underbart bra film bara de att jag vart störd av telefon hela tiden för att min hoomie hade försvunnit iväg en sväng... efter ett par timmar visade de sig att han hade varit på bio!

KRÄFTSKIVA HOS FAM. KJELLBOM imorgon LÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0