bloggar direkt ifrån porslinet fast utan dirr bilder.....

jaha då har jag asså dragit in bärbar burk till toaletten där ja tänkte dra en dusch och lyssna på lilla london samtidigt...

kom precis hem från blom, har hängt där med kalle å johan... när jag parkerar så är det en full äcklig gubbjävel på parkeringen som frågar "blir det någon jävla tomte iår eller?" jag ger han inget svar... han frågar igen "ska du har någon tomte iår?" jag blir äcklad och kollar bort... han stapplar vidare och kollar lite bakåt ifall att jag skulle kunna öppna dörren åt honom till trapphuset förmodar jag, han gick nämligen och kännde på alla dörrarna här.. skulle fan kört över äcklet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu för tiden kan jag också blogga från toan.

2009-12-07 @ 23:59:00
URL: http://lindanoccsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0