detta fält måste fyllas i för att få kallas blogginlägg

Inga rena trosor

2 Comments Backlink 22.21
Till: Chefen
Sms: Hade inga rena trosor så jag låna ett par boxerkallingar av dig. Känns konstigt på ett bra sätt :-P
Svar: Aha okej. Se till att de är tvättade innan du lämnar tillbaka dem. ;)

Förklaring: Kommer aldrig glömma då jag skickade till chefen istället för min sambo.

Felsms.com




var hos roggan å annica förut och käkade upp deras godis, pepparkakor, tomteskumm, chokladkaka och glass dom hade hur mkt som helst men jag klagar inte, fint som fan var de! tack så mkt=P

så annica tipsade mig om den här gamle sidan felsms.com bra som fan!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ska käka upp resten av tomtarna nu tänkte jag, kvällsmat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0