fan va fint

gratis är bästa kryddan säger dom..  har precis kommit hem. var och jobbade på en ny sushibar vid järntorget dom tvinga på mig en påse av deras bästa sushi tack sa jag och pep iväg. så nu sitter ja å vräker i mig den gamle fisken som dött pga föda till bättre levande!

igår när jag åkte hem från stockholm så var det en SATKÄRRING (25 - 30 år) som klagade på att "SJ" alltid var försenade.. "jag hatar fan sj! dom ska alltid bli försenade!" käften subba jag är för fan bakfull kan du inte bara visa lite hänsyn och sluta klaga! köp en bil istället om du är så jävla förbannad på sj!?

förmodligen hade hon inte ens körkort för hon såg ut som en normaltjej fast så här "bestämma allt vad alla andra ska göra och klaga så mkt som möjligt men är den sämsta och värsta ragatan som finns"
tåget var för fan bara försenast 10 minuter? hon ringde sin kille som skulle ha hämtat henne och hennes kompis vid stationen när dom kom fram, han låg tydligen i soffan och hade de bra, Den soffan med stort S som hennes kompis påpekade de....

hoppas de går dåligt för henne i livet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0