fredagshjälte andra fredagen i rad!

här kommer jag räddar situationen totalt, en tant fastnar i rödljuset utanför polishuset i fyrvägskorsningen jag springer ut till undsättning och hjälper henne putta bilen in mot polishuset hon stod i körfältet till vänster så vi korsade ett körfält också och min bil stod kvar och blockerade ett körfält fortfarande... och när jag skulle åka och försöka starta hennes bil från vänstra körfältet till det högra så var det en bil som tutade på mig för att jag skulle in före honom! vad är de för stil? här kommer jag.. hjälten för dagen och vad får man? en spark i ansiktet!

tack så mkt du i merchedesbussen vid polishuset klockan 15:00 som tutade på en blå caddy som är fredagshjälte bra gjort! kan det inte finnas fler som dig? som förstör för dom "bortglömda vardagshjältarna"




röda är andras bilar
dom 2 vita är min och tantens.
den svarta bilen bakom dom röda är bilen som vägrade släppa förbi mig. alltså den vita mercedesbussen "vardags hjälten vi saknar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0