gårdagens hetaste på fäjjahn

Emil Slegg Bergsten "när jobbet är slut och musiken börjar spela börjar kröktarmen vela" visa ord av min vän andreas kjellbom

Igår kl. 18:02 · · ·
Andreas Kjellbom gillar detta.
Jonas Tarsta Persson
Jonas Tarsta Persson
när grannen ilsket över musiken lipa, sänk då ner och tänd din pipa! Juliga rim :D
Igår kl. 18:18 · Ta bort
Emil Slegg Bergsten
Emil Slegg Bergsten
när jag och min vän är, och försöker oss på en missionär, då skall du inte stå som ett sär, när jag dig i sängen lär!
Igår kl. 18:25 · Ta bort
Jonas Tarsta Persson
Jonas Tarsta Persson
akta mitt bruna lilla, där ska du ej fösöka pilla! Om jag märker att du försöker, din arma penis i städet jag kröker.
Igår kl. 18:32 · Ta bort
Emil Slegg Bergsten
Emil Slegg Bergsten
vad du i källaren söker, jag dig i dajmkrysset stöper,
Igår kl. 18:40 · Ta bort
Emil Slegg Bergsten
Emil Slegg Bergsten
den munk du än väljer, de brunks du endå sväljer
Igår kl. 18:51 · Ta bort
Stefanie Zack
Stefanie Zack
Äre fest ikväll ällär!?
Igår kl. 19:02 · Ta bort
Jonas Tarsta Persson
Jonas Tarsta Persson
Är det fest ikväll eller? Ja, det är klart det smäller
Igår kl. 20:03 · Ta bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0