jag skulle bloggat för 1 timme sen och innan de var de 2 timmar sen

men det blev aldrig av... för när jag var hos mamma så lyssnade vi på julmusik från 50 talet, underbar stämmning som föll i huset....

sen när jag kom hem var jag tvungen att dra en sväng i porslinet, jag tror jag sket sönder fisringen för det var helt rött där det ska vara vitt!

sen drog jag och johanna ut och skulle sno någon pulka men vi hittade ingen =( så vi drog till statoil och köpte godis ist,
den där pulkturen får bli av här snart, de ser ja fram emot!




får man lägga upp bilder som är standardbilder på datorn? är det snyggt? jag har sett att många lägger upp "soluppgång" elle vafan den heter på bilddagboken och skriver någon skön dikt under... så jag tänkte att jag lägger den här fina pingvinbilden och lägger en skön dikt


de du än i källarn söker?
jag dig ändå i dajmkrysset stöper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0