lindas order

http://lindanosscire.blogg.se/

 

hon skrev att man skulle skriva vad man tycker är bra om sig själv..

 

jag älskar ju mig själv har inga problem att umgås med mig själv nykter som berusad, kan umgås med mig själv både i grupp och ensam, kan gråta själv kan stå i spegeln och säga "fan va snygg du är!" jag har inte gjort dom där fina lapparna man kan göra.. typ sätta en jävel på kylskåpsdörren där de står "du är grym emil" och typ på tandborsten står de en annan lapp "du är grym i sängen" och sånna där grejjer, men jag kommer till det stadiet snart. det är kul att få uppmuntran även om den kommer från en själv... :P

 

jag är lagom smart jag är varken overkillsmart slash overkill retard. duktig på att jobba styra schantzgatan 2c frammåt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Way to go Emil! Jag provade lapparna förut, men de ramlade bara bort. För dåligt klister på Post-it.

2009-12-09 @ 23:45:58
URL: http://lindanosscire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0