Utkast: - nyduschad! ...

  <- nyduschad!
<- mos
<- plattat

och så vax + hårspray, efter behag

lördag: rullade jag till frimis hade med min rullstol och blev väldigt bra bemött fick gå före i kön vakterna erbjöd tillochmed sig själva att köra mig inne på krogen men jag sa att en bra kar reder sig själv!






fan va fint de blir fler vänder med rullstolen asså!
hade rullar runt på rullstolen kanske i 3 - 4 timmar innan och inne på krogen, sen när jag reste mig utanför frimis så hade foten somnat rätt så rejält! så kunde inte gå på 10 - 15 minuter fick stå å vila mot räcket mot svartån =S

Kommentarer
Postat av: Linda

haha grymt ^^

2009-07-19 @ 12:03:26
URL: http://lindanosscire.blogg.se/
Postat av: Butcha

Hahahaha "En bra kar reder sig själv!"

2009-07-19 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0