wtf?

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år ung!
2. Vem var den sista du träffade? rebbin, igårkväll... tack ;P
3. Hur lång är du? 185
4. Vilken var den senaste film du sett? sökarna! säg så klart! säg så klart!
5. Vem ringde du senast? chefen, var tvungen att göra upp lite!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? sa ju nej? :S -> jenny
7. Vad är dagens planer? ledig dag och götta mig,!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, men det är inte alltid jag vågar så ibland skickar ja sms!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda söddú
10. När såg du senast din mamma? igår åkte hon förbi mig i stan i bilen,,,
11. Vilken ögonfärg har du? ljusgröna?
12. När vaknade du idag? 7 när markus ringde och frågade om jag skulle jobba idag, men det regnade så ja sket it! :P
13. Har du någon gång hittat en katt? nepp, men jag har kört över en med bilen :/
14. Vilken är din favoritplats? Datamaskinen HAHA g33k
15. Vilken plats föredrar du minst? mitt kök, =(
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? örebro, som härskare!
17. Vad skrämde dig som barn? morfar! haha han har nog problem med barn asså!
18. Vem fick dig att skratta senast? det här "testet" är ett skämt
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja/ för töntigt för mig
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär x2
21. Sover du med eller utan kläder på dig? kläder / pyjamasar är för mesar ja kör "commando"
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4x
23. Hur många landskap har du bott i? bott och bott, 1x
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha dum fråga? typ någon gång, kallas ju inte pizzan för ingenting...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota om det är sommar, annars skor
26. Är du social? nja va é de? kan berätta om mig själv, jobbar ofta, krökar mkt, och sjunger på låtar för mig själv. är man social då?
27. Vilken är din favoritglass? jag älskar glass asså! jag tar nog en "vanlig" mjukglass coffla topping choklad och strössel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? lägga allt på dödens färg (svart) i rouletten och blunda!
29. Tycker du om kinamat? det är fräsht!
30. Tycker du om kaffe? nej men dricker ibland pga måste bli kar av mig någon gång....
31. Vad dricker du till frukost? vatten / cola,, :S
32. Sover du på någon särskild sida? höger.
33. Kan du spela poker? kan väl spela men är väl ingen talang direkt...
34. Tycker du om att mysa? med djur? nja. människor? av det andra könet hälst då....
35. Är du en beroendemänniska? nja mest lättpåverkad!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jepp 2 st.. :D 1 aug
37. Vill du ha barn? nu? nja det får nog vänta puss
38. Kan du några andra språk än svenska? ich nicht gesprechen deutch
39. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag minns
40. Föredrar du havet eller en pool? både och,
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och sprit! :D
42. Äger du dyra smycken? räknas mitt svettband som det står "fuck" på för 50 kr?
43. Har du någon gång testat narkotika? tror jag har tagit för mkt
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? snopp
45. Vem är den roligaste människan du känner?
46. Välj ett ärr på din kropp? trött och besviken, "hemligt"
47. Vad har du för ringsignal? Cidinho & Doca - Rap das armas
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? de hoppas jag inte!
49. Flirtar du mycket? jag är nog den mest tråkiga person du kan träffa!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? samma ställe jag sitter nu... :S
51. Kan du byta olja på bilen? det är inga konstigheter
52. Har du fått fortkörningsböter? självklart
53. Vilken var den senaste bok du läste? läser inte böcker men det var nog elboken HAHA
54. Läser du dagstidningen? aftonbladet, Na, fast på internet annars googlar ja mest........
55. Prenumererar du på någon veckotidning? porrtidningar, Hustler, playboy osv
56. Dansar du i bilen? går de?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3 is dah shiít
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? räknade på ett svartjobb :S
59. När var du i kyrkan senast? när min morbror gifte sig för 2 år sen:P
60. Vilka personer utmanar du? hoppas ingen för det tog för jävla lång tid att spika ihop de här!






jag vet att du vill ha mig..........

Kommentarer
Postat av: karl bernad

Rouletten va ju skön :D

2009-06-16 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0