TisDAg


jaha så har man lagat mat idag då
försökte mig på att göra lite köttfärssås,
luktade någon blandning av avskalad bäverpäls
och sura limpmackor insmorda i soya....
kan säga att köttfärs är inte min starkaste sida,
annars brukar dom kalla mig "matemil"
                                          

här är resultatet, massa svamp och konstig smak
och 2 timmar på toa så jag blev människa igen...

Tv listan idag
20:00-den rätte för rosing = 1 st vinnare och de var gamle Hugo dock 19 år ung men han verka nöjd så....
21:00-2 fast 2 furiuos
somna...

Matochsovklockan väcker mig 06:45

sladdade satan med sparkcykeln idag också! kolla lakrisremmen bara! det där blir inte kul när dom får reda på att det är jag som bromsat lite väl hårt!

ps. finns en matlåda kvar av "Mat-Emils" köttfärssås om någon är sugen....

Kommentarer
Postat av: karamelli

pax på matlådan :P

2009-03-31 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0