tredje basen

Herbert får dig att känna dig trygg o kommer in i ditt sovrum så lägg dig på rygg för jag plockar ut min snopp och du be mig massera din rumpa och din kropp och hud och nu har jag stått ut, och ligger med munnen i din guss med tummen precis under och ger dig cunnalingus ge mig gummi för pungen vill in för ljudet av ringmuskeln sprutar dig över kinden när kuken snurrar som en vingmutter så ta dig tid att förstå, jag har inget litet förråd och kommer självklart stanna kvar vid din sida ändå med material för att skriva en låt så stanna kvar i bubbelbad och jag kommer driva dig kåt nu blir du tagen istället och flyttar från badet till sängen över till matsalen på en stol där badlakanet hänger du sitter naken och blänger för hur länge har det tagit och när jag är klar är det bara din haka som hänger vi softar ner, jag torkar din kropp och ber dig visa din tatuering som jag måste se nu har vi nått en helt ny nivå, droppa mer och måste fortsätt så innan nått går fel så du bjuder på sprit för stunden ge dig på kuken och skit i pungen och ge mig nu huvud med is i munnen har jag ljugit? du kan förlita dig på mig så fort jag fått mina pengar för ikväll och du skrivit under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0