asså igår?

fredagar... de börjar med shottar, vi har fyllt upp vattenkokaren med groggad sprit och kör någe spel där man får dricka 1 shot i minuten ungefär fast utgroggad, efter en stund kommer grannen upp och frågar vafan vi håller på med, att vi har för hög musik osv. jävla flint kalle han kommer få spö idag när jag ser han! efter de blev de drag på stan, bw klättrade upp på bocken som stog mitt på stan, då var det någon som sa till honom att han inte fick förstöra den vackra granhästen... så han skulle hoppa ner från den men ramlade ner på ena benet och satte sig på arslet, han fick förmodligen en stukning för han kunde knappt gå på benet efter de, men sjukhuset låg för långt bort krogen låg närmare så vi drog dit ist, där är de svart. när vi fick hem så gick de en kille in i mig å bw och frågade om de var vi som våldtagit hans tjej, han var lite förbannad arg som fan, han höll på att stryka med där mot mig å bw i strid så jävla påflugen han var... men de vart inge bråk. kommer hem somnar vaknar upp till svampbob 4kant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0