bra gjort pojkar, ni klarade av att spika på spiken



man ska inte stå å fjanta å kasta grejjer när man jobbar, man ska vara svettig och jävlig som jag och tessan idag!
vi har lekt markgubbar idag, grävt upp runt en lyktstolpe och slängt in en till kabel i där,
det var kallt det var blött det var svettigt och det tog en jävla tid, man vart varken rik kåt eller lycklig av de, men nu är problemet klart iaf och någin är väl nöjd iaf!



nu sitter jag och inväntar RAW på 5an det börjar om någon minut bara.....
jag har ett skärsår i gomen, har haft halva dagen de svider som fan, och jag äter lite godis nu de e inte skitskönt men ja e så jävla sugen på godis... den som vill vara fet får lida pin som dom säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0