den e bra, lyssna ta in, känn djupet lägg dig lugn i soffan spänn av...



wzup håller på att googla vad man kan göra den dag 22 november 2009 så jag hittade en lista
saker att göra när man har tråkigt

det finns en punkt där "gå ut och titta på människor"
det kan vara ett heldagsprojekt, om man förföljer någon som inte vet och se vad han/hon gör, ibland kan de bli lite crazy, ibland långtråkigt.
har tänkt på de själv när man är ensam om någon skulle kolla vad jag gör, om man är ute och går i snön och slänger sig i en snövall bara för att? sitter på någon annans kontor och kollar översta skrivbordslådan, är hemma hos en tjej och kollar troslådan? vafan skulle dom säga lixom... vad ska jag försvara mig med? "nemen ja trodde min mobil låg där i"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0