hetaste samtalsämnet vid lunchen

jag å totte var nere vid lunchen förut, satte oss vid ett bord för oss själva, sen blir ett annat par plaserade brevid oss den ena var från sverige äldre herrre med en yngre dam som inte var från sverige och de e ju iof inget fel på de, men ja tyckte mig känna på mig att hanbetalat hennes resa hit till sverige och hennes svenska för nybörjare kurs.

så jag å totte började smsa till varandra om hur han hade förfört henne över internet hur mkt han betalat och när vi kommit in en bit in i smsandet så började vi snacka istället, fast inte så dom förstod för dom satt 1 meter ifrån, men de e så roligt för man ser direkt när det är en torsk!


sms

emil:tror du han brevid oss köpt sin fru?*

totte: kan mkt väl vara så, hon ser köpt ut!

emil: hur mkt tror du han gav för henne? är det läge att fråga hur mkt han gav, var han hittad henne vilken sidan, om det är svårt att hitta den riktiga kärleken/ den rätta kvinnan,

totte: undra hur många som blir blåsta över internet när dom handlar kvinner så där, och hur många gånger han har blivit blåst, hur man märker att dom blåser en osv...?

emil,totte: out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0