ibland på helgerna brukar jag dricka parfym för att lukta gott!

nystruket varé här JA!!
+ nya fräsh blomma och en bäbisgran



tjyssta ljus med stenar och mossa för en mysig stämmning....



köket skiter jag lite i men jag hängde upp ett par bruna gardiner
+ att jag böt duk och kastade ut en blomma ja hade i vardagsrummet och den ljusfatet ja hade där....




fan va fräsht! det här gör jag enbart för att tjejer ska tycka att jag är en riktig svärmorsdröm och händig i hemmet och har ett litet öga för att försöka få fint, de e typ lite tavlor och en städning som saknas... men vafan de får väl duga ett litet tag,.,

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Skvallra på du.



Okej, Elin sa att hon inte kände igen de nämligen. Blev lite nyfiken.



Ja, du är en riktig svärmorsdröm du MysEmil!

2009-11-30 @ 21:55:19
URL: http://lindanosscire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0