ica parken

jag har fått ett nytt favvorit ica

jag var vid ica parken och inhandlade lite matinventarier, gick till kassan, jag ställer mig i kassakön 2 pers framför mig jag spanar in killen som sitter å fixa matvarorna och tar betalt, ser att han heter emil han ser lite halvfemenin ut inget speciellt ja tänkte på men när det blir min tur så börjar han plocka i varorna medans han scannar in dom, jag säger då till honom att det var lyxigt att få sån här service! emil i kassan: ibland kan man vara snäll! ;) jag betalar och tackar för mig! till svar får jag på återseende!

jag undrar vad det var han såg i mig som gjorde att han ville hjälpa mig....

1. såg jag sleten ut?
2.
jag såg kanske glad ut, och om han skulle vara snäll mot mig skulle han få mig i säng?
3.
jag hade jobbarbrallor på mig, han ville kanske inte att ja skulle smutsa ner hans kassa!
4.
han var kanske nykär och hade fått till det på morgonen innan jobbet!
5.
jag ser ut som en livsnjutare och han ville bara göra min dag enu mer perfekt!
6.
han kännde på sig att jag också heter emil. och emilar håller ihop till 100% (precis som emil i baren i bulgarien, det enda som kom emellan oss var en vodka,melon,sprit)



nu ska ja käka köttfärs, kommer bli äckligt :( köpte creame fräsh med beaneise bara på skojj tänkte jag men de vart skit av de!


direkt från hotellet

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror på4 eller 6 :P

2009-11-12 @ 20:18:20
URL: http://lindanosscire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0