inget att göra

när man har dåligt att göra och fantasin tar slut och man vill blogga då får man ljuga,

idag har jag köpt sex av en prostituerad i örebro vid namn kajsa, hon är bra!
efter de så drog jag vidare på stan, ramlade in på teknikmagasinet och köpte helium, stod vid en låst trappuppgång och väntade till någon kom, snubblade med en tjej in i trapphuset tackade för att hon öppnade och drog en vit lögn att hon var räddaren i världen för ja hade tappat mina nycklar och hade slut på pengar, hon skulle sån ur var av vid första våningen så jag fortsatte uppåt längst upp hittade jag en tjysst lägenhet de stod "ragnar eklöf och majvor eklöf" på dörren och jag drog i mig heliumet och plingade på, ragnar kom och öppnade och jag började sjunga på födelsedagsvisan "jag må han leva" efter jag var klar tackade jag för mig och önskade en fortsatt trevlig födelsedag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0