jag har äntligen fått ett seriöst svar på min annons om "middag säljes"

Postat av: matälskare

Hej kul grej du kommit på, jag skulle gärna vilja träffas och äta en middag med dig. Eftersom jag ÄLSKAR mat och skulle inte banga på att äta t.e.x oxfilé med bakad potatis och ett glas vin, hemmagjord sushi eller torskfilé med skirat smör och potatis. Men hör av dig till nr :**********

2009-11-27 @ 10:16:36


så jag tog mig i kragen och fliratade iväg ett sms!

Hej matälskare. jag såg ditt inlägg på nub abbibs in "middag säljes" :P du nämner en rätt här, oxfilé med bakad potatis de tycker jag inte låter helt dumt. du får väl skicka ett sms tillbaka om de låter intressant mvh emil



så där ja nu är de på gång, min annons har äntligen tagit verkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0