klart å betalt!



så där ja, nu har jag beställt det bästa waxet som finns i världen! direkt ifrån hongkong... på väg med fartyg direkt hem till norr!
gamle steffy som hjälpe en riddare i nöd, det tackar vi för<3

så om 4 - 10 hongkong arbetsdagar är det hos mig redo för att brukas!

hur många gånger har inte jag och frulle kollat videos på youtube om asians som fixar till håret, och snackar om waxet stilen moset plattningen, hur vi ska få den ultimata frillan, nu har jag grejjerna

jag är så lycklig så jag var tvungen att hämta chokladsåsen ur kylskåpet, sitter just nu å häver i mig de i all glädjerus!

WIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE


sorry brunk men din frilla funkar inte längre ;)



'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0