sjuk

jag tror att min riddare från kassan herr emil var sjuk idag, hans plats stod tom när ja var där å checkade var tvungen att kolla jag vart lite löw ett tag där...




jag har tydligen blivit lite mark gubbe, iaf en markrörs utkörare, hade 11 st så där långa rör på taket å fräste runt lite, men det gick bra:P

totte säger att han är en riddare som åker land å rike runt å fixar grejjer, men de e han fan inte, om han är robin så är jag batman,.. jag är båda brödern fluff och han är flint kalle.... om han är en bonde som städar bajset efter korna så är det jag som står i en av boxarna och har de bra!

karlstad igen nästa vecka. ska göra en MECA butik osäker hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0