svininfluensan varför rycks jag med?

hetaste samtalsämnet? har du ? har jag? ska jag? ska du ? vill du ?

varför får jag problem med något som inte är ett problem, damp är nog rätt ord för detta, de e klart folk ska få ta sprutan om dom vill och jag ska inte bry mig men kan endå inte sluta bry mig när man får höra de nästa dag igen... "har du tagit spruta?
vill du dö här / nu ?
min far ska ta så han ska nog få överleva....



när man kommer hem så här så är det ju alltid skönt att använda sitt eget porslin igen, som jag har saknat de!


var även tvungen att ge ut en efterlysning efter att butcha tipsat mig om en dejtingsajt. så ja efterlyste den på fejjan


Emil Slegg Bergsten jag söker en dejting sida där endast "snygga" får bli medlemmar... någon som har en sida som stämmer in på beskrivningen åvan här så får du gärna tipsa mig /emil



jag har ännu inte hittat den, så du som har den, ge mig den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0