tillbaka efter julgransknyckning



jag johanna och timmy var ute och knyckte en julgran, johanna skulle ha en jävel hemma hos sig så vi drog ut med sågen å snodde en bah!
hon hade gjort lussebullar som hon bjöd mig och timpan på,
nu ligger ja å kollar på ensam hemma, skönaste ungen...



jag betalar skatt, jag skänker pengar till rädda barnen jag har all rätt att hugga mig en gran, de kallas allemansrätten !nu ska vi hugga gran, JA nu ska vi hugga gran JA nu ska vi hugga ooss eenn graaanaaaaAhn! JA

Kommentarer
Postat av: brunk

PEEERFEKT bjällerklaaaaaang

2009-11-29 @ 20:00:19
Postat av: Fy fan va bra!

Håkan du får andas lite försiktigt! hahahha! =)

2009-11-29 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0