gästbloggning av frulle blom å elli!


frulle
aaahh... deee e naaajs. ..... frulle .. här .. easauppp ...  om mitt pubes ändå vore lika gött som min peruk ... fan .. då skulle man sova gott på nätterna ....  vilket fluff ..... idag hare varit sjysst   rödtjut från CJ him,self kan vi låtsaas ......... nehh .. över till Fincher Blommeister ... !

blom
aaahhh.. under vapen hot så har emil blogga upp mig ibrygga, jag va rätt styv å naken....


elynår
yoo elli här med djävulsörona på, drag på norr ikv alla skulle vara här fett nice :) nu ska ja blanda en ny grogg så fyllan håller hela kvällen, puss hej alla emiols läsare. love u bitch

johanna
johannaa johanna pitten i pannan är typ inte så full men idag blev ka kallaf för afitt korv av en tant p kohbbet o ja blev typ lesen fast sen kom på ja på att de va en dement männska. så nu festa ja till s ja däckar ja ska typ bland mig en jäger redbuil nu för ja snodde en jäger av mina päron de är gott<3

warre
vilket jävla ös, både jokern och mumien är här, kalle vrålar till living on a prayer, full ös medvetslös.

Eläää
Falukorven diggar hårt, jag också.. emil är trevlig hans k0mopisar kan man ju fundera på.. nyp i ass och ha de fint ...boomboombooombooooooooooooooom vem tog min grogg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0