gästbloggning av johan.S

emil frågar johan svarar


Dina chanser för sex ikväll?
Jag vet inte men jag skulle tro att jag har rätt goda chanser ikväll

Drunkmode skalan du ska hålla dig på 1- 10 ?
Före ölspelet en stadig 5, men sen vet jag inte riktigt hur händelseuntveklingen blir

Vart är hetaste utgångsstället ikväll?
Satin

Vilken låt ska du försöka hångla upp en brud till ikväll?
Sexy bitch med David Guetta/ Akon

Hur gammal är du?
22 år på lördag nästa vecka

vad är störta ålderskillnaden som är okej för ett förhållande ?
Max 3 år

Har du piercing på kuken?
Nepp men jag funderar på det

Har du någon gång rakat rövhålet?
Hahah ja, jag tror att jag har gjort det en gång




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0