jag har sökt in till wipeout

Namn:Emil slegg Bergsten
Adress: *************
Postnummer: ************   
Ort: **********
Mail: **********
Telefon:/hem/mobil: ********
Ålder: 23
Personnummer: *********
Särskilda kännetecken: alltid kåt
Längd/Vikt: 185 / 70kg muskler!
Arbete/Sysselsättning: stabil, snygg, elektriker behöver ja säga mer?
Fritidsintressen: shoppa, jobba, blogg, supa
Civilstånd: singel och sökande
Har du barn? *********************
Hur skulle du beskriva din fysiska form?
smidig, medel tränad och rå
Varför ska vi ta med dig till Argentina?
det ser så lätt ut på tv. "det är ju bara" tycker ja när ja kollar på de, och det är de ju också?
jag måste ha en utmaning, känns som att krogen inte är en utmaning för mig längre..
Hur vill du bli beskriven på banan?
1 man, 1 hot, 1 drägg
Hur vill du utmärka dig på banan?
jag försöker vara anonym,
Vad ska vara ditt tävlingsskrik?
jag är blyg så jag kör nog något standard svagt skrik bara, när jag egentligen vill lägga en snuskig kommentar kanske "score" och drar armarna bakåt, ell liknande
Hurdan är du som förlorare?
rätt så lugn, men kan överspela om det behövs .
Vad är det vildaste/galnaste du har gjort?
jag är inte så crazy, men om jag hade spelat wow så hade jag samlat ihop kanske 20 st max level gubbar och så skulle vi stallt oss allihopa vid ett stud och gjort kollektivt självmord, jag är givetvis ledaren så jag hoppar först!

irl så har jag hoppat hopptorn, åkt pulka i branta backar, bestigit skylifatar men det är ingen merit direkt!
Vad har du haft för skador och sjukdomar?
inga
Har du tidigare varit straffad, i så fall när och för vad?
nej
Var kan vi se ett videoklipp på dig på nätet?
http://slegg.blogg.se
breannvinsbenke på youtube



Övrig frågor:

skulle jag ställa upp i wipeout om det inte viasades på tv?
tveksamt, om det var inom kompiskretsen så aboslut
tror du att dina elkunskaper hjälper dig på banan? absolut inte!
tror du din mamma skulle göra banan bättre än dig? skojar du?
tror du att du får fler tjejer för att du är med i wipeout? självklart!
vem av felix eller hans fru är snyggast? jag röstar på hans fru!


call me bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0