gårdagens hetaste SMS

från markus butcha holmberg: Emoemil, när ska du äkta mig?


jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på de smset, så jag ringde upp honom och frågade, då låg han hemma i sängen med mysklubba och bara mös...


jag skicka till 118100: vad, vem, är emil bergsten från örebro vad jobbar han med? hur gammal är han? tjej/kille sambo? har han haft/har könssjukdommar? vart bort han? vad är han mest känd för?

svar från 118100: Emil Bergsten är en 23-årig kille från örebro. emil beskrivs som en charmig och spjuveraktig kille med glimten i ögat. 118100 tror att Emil har ett stadigvarande förhållande, åtminstone vore det konstigt om en sådan goding som han vore singel. 118100 tror vidare att Emil sätter säkerheten i det främsta rummet och alltid använder kondom. Emil bergsten är skriven på adressen schantzg. örebro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0