kul kul kul :D

var över till timmy den gamle spjuvern nyss, johan berättade att han hade varit ganska kanondragen igår, en skön kommentar han hade dragit när dom gått från krogen stöpmis mot satin "men om jag är skitfull? och jag mår dåligt? vad spelar det för roll?!"
det låter mkt roligare när johan säger de på riktigt! :P

förlåt timmy men du e så rolig puss <3


det ska tydligen vara inne att dissa massa folk på sina bloggar de e lite derför också :D






hittade även lite crazy shit på youtube medans jag endå var där å svängde när jag la upp imitationen på timmy ;)




STOP CALL ME THAT I AM FAT!

Kommentarer
Postat av: My

Sv; va kulatt du vill vara med i vekcans blogg :D tävligen börjar i morgon så Lycka till ;) :D

2009-09-27 @ 16:59:23
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0