världens grövsta mord






jag är en skön kille med vänsterlugg de stämmer, har glömt spara ut sommarmustaschen, använder inte slips, kör inga scoutmärken på armarna (även fast jag har knivbeviset behöver jag inte visa upp de), men iof är jag inte lika feminin som jesus jätteguldiga smycken och handlederna finns inte, man kan tro han är gjord av kärlek när man tittar på honom (de kan man på adolf också), de enda jag och jesus har jemensant är nog glorian runt huvudet om de heter så, låter mer som ett hundnamn iof =S

Kommentarer
Postat av: My

hmm ja du ska kanske ligga med dom som läser din blogg ? så att dom verkligen röstar på dej xD

2009-09-28 @ 22:14:30
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: My

sv haha ja precis:P sen vet man inte alla kanske inte är sån man vill knulla med :O

då är det ju inte heller så najs

2009-09-28 @ 22:54:40
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0