veckans bloggare slegg emil B

det här med veckans blogg, vilka röstar ? hur söker dom upp veckans blogg? finns man med någonstanns? jag kan ju inte hålla på att ragga folk överalt för att dom skall rösta på mig? jag tror mer på att man ska förföra den som har hand om alla röster istället, bjuda ut på middag, skicka blommor, ge sköna komplimanger, kanske le lite extra om man ser den personen i bästa fall får man väl ligga med han/hon, i bästa fall är det ju en kvinna! men man får väl offra sig för en kar också om man vill bli veckans bloggare!



jag sket i att videoblogga från porslinet idag! men jag tog en skjysst bild,,, det stank mkt urin men det var de värt efter att ha hållit sig i 30 mins bilåkande =S

var hos tessan å satte lite spotlights i takfoten, blev skitbra, min mobil dog då så ja kunde inte ta någon bild men vem vill se de iallafall?

Kommentarer
Postat av: Micke Plant

Röst lagd på EmoEmil, blogg nr sex för han äter digestivekex!

2009-09-28 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0