ajjemän

fredag på schemat leva livet som mig själv en fredagsafton de e fan inte lätt...

de börjar ju med att man tänker hela dagen, fan ska jobba på lite så man kanske kan sluta tidigare... ah tjena, så jävla dumt att stressa, fick jobba över 20 min istället inte för att 20 min e så mkt men eftersom att de e fredags känns de som 2 timmar =S och vi hann inte ens klart, lixom trippelt dåligt, inte hinna klar + stressa upp min sönderstressade kropp + övertid när man har annat att göra en fredagsafton...

nu hela dagen ska jag hjälpa sandras bror flytta från kumla till deras morsa i motala de ska bli 3vligt=P och så imorgon ska vi köra skit!





har ja tur får ja klämma lite på dom här tuttarna ikväll =D
(hoppas inte hon läser de här hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0