de tar tid mellan inläggen tydligen,

har inte slutat garva åt hon lill tjejen som kommer in när farsgubbe och morsan har lite fest i sovrummet, "daddy screams lika a girl AH AH!" så jävla härligt tjej :P

var på capio läkargruppen idag och skulle köra ner kameran i magen för att se vad problemet är med mig...
jag hade tagit med mig sandra för att ja inte ville vara där själv =) och de första sköterskan gör är att skrämma upp mig.. visar en bild, "här kommer vi gå ner, där kommer vi trycka till för att komma igenom då kommer de att svida till lite" helt livrädd var ja när hon gick igenom, sen skulle jag få bedövning, höll på att spy nästan och så tyckte dom att jag såg lite spännd ut =S så dom skulle ge mig lugnande, då slet hon tag i armen och kastade den brevid mig...
då sa jag att ja inte ville vara med längre, så jag gjorde aldrig någon för ja vågade inte =S




jag å sandra på hennes pappas bröllop, väldigt stiligt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan drog du därifrån när du hadde lyckats pallra dig dit

2010-08-25 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0