ett par filmer senare

spanat in 2 wallander filmer och lite arga snickaren,
och grannen här tror ju han är någon snickarmästare han har hammrat hela helgen och borrat, och när de låter när han skruvar och grejjar låter de som en riktig amatör som skruvar och pysslar, jag vet inte varför men jag ser framför mig att han står där inne med grejer överallt och han står med någon hammare som han knappt vet vad som är upp och ner lite fula jeans som han haft i 5 år halvlångt hår med de hängandes hur som helst.... ja får bara den bilden när jag hör hur han håller på där inne...

ja å sandra kom precis hem från en skön promenad, as skönt att gå efter att bara suttit inne och degat hela dagen, och de kommer vi fortsätta med, och så har vi planerat in en tripp till mcdonalds sen och käka den nya dubbelcheese burgaren, har sett fram emot de hela dagen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0