lift your leg up

svar på kommentar: ja jag drog där ifrån, har du sett apparaten dom har där inne? sprutan ja skulle få? doktorn som skulle köra ner kameran, tanten som flåsa bakom mitt öra och undra om jag var hungrig på ett par mammabröst?


totte och tony på jobbet säger att ja ska upp till stockholm och jobba nästa vecka =S men ja vill inte, ja mår fan dåligt =(  "det är ju bara 1 natt" säger dom, jag vet att de e minst 3 veckor om ja väl åker upp dit, ja vill inte, ja lever de glada familjelivet, 1a 37kvm, tjej och mazda 323, kan de bli bättre?

och jag kan bara inte få nog av nya ica reklamen, så jävla skön.. den går hela tiden också, tv, radio i mitt huvud :P



på lördag är de fläskkotlett!

Kommentarer
Postat av: HG

Varierad kost=) Fläskkotlett hela veckan:D

2010-08-25 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0