pistoler



nyss hemkommen från mitt jobb som slav,
de e fint att man skaffat husfru, städat och fint, luktar fräsht i lägenheten när man kommer hem! de ska de göra annars.... de var ingen mat klar men de finns kakor och en paj, så de får väl duga,.

har inhandlat lite fräsha nya kläder till jobbet idag bara för att jag var värd de, alltid skönt med nytt. 2 nya tisher och 2 långärmade till vintern, tog den bäbisblåa för den färgen verkade passa mig, och så tyckte tessan att jag passar i barnfärger så jag tog den/ påtvingad =S

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tja,,,

Kul att bloggen är tillbaka får man lägga den som startsida igen;)

2010-08-26 @ 17:52:20
Postat av: Eric!

Heej!



Snygg bild! Badgastein! =)



kul att du skriver ibland

2010-08-27 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0