up to date

frulle bjöd på fläskinnerfilé så här på vackra torsdagen, han slog även på en skön film också.. tror den hette hon dog någonting =S "damn, it´s impossible black" =D

nu e ja å brauden min hemma och så var båda skitnödiga samtidigt och ingen vill släppa in den andra efter att man skitit pga lukten,, så vi gjorde så att jag fick bronka först eftersom att jag skulle duscha då försvinner lukten lite snabbare, tände även ett ljus för att lukten skulle försvinna snabbare :P men vad händer..? ja kan bara inte bronka =S så nu sitter jag och väntar på att de ska offras färdigt där inne i porslinet så får ja dra in om 1 timme typ för att göra rätt för mig själv.. inte kul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0