böjbar skinkbar

vi har inte någon tv iår på julen för att få lite mer sällskap och närhet...

har bokat upp mig och sandra på en liten romantisk tripp till .... kan inte skriva vart vi ska för då läser hon men vi ska dit på måndag iaf den 27 sen är vi där i 2 nätter och åker hemåt den 29e utvilade nakna och fräsha! vet inte vart vi ska knappt själv men ja hitta nummret iaf så ja kunnde boka upp oss :P la även in oss på vissa behandlingar som ska bli spännande, de e sånt där man bara har sett på film tidigare :P

idag har jag tvingat på sandra svart hårfärg också =PPpPpppPPpppP jag tycker att hon är soet i svart<3

Kommentarer
Postat av: hemlige arne

Jag vet vart ni ska. Svaneborg 2 Hotell och spa=)

2010-12-21 @ 19:32:06
Postat av: Hemlige Arne

Svaneborg 2 Hotell och Spa?

2010-12-21 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0