datamaskin spel

sitter å nördar som resten av världen, ringde blom: hej blom läget ska vi hänga ikväll? nej jag ska spela wow! kul kille lixom? ringer frulle för å kolla läget där: tja frulle läget va händer idag då? öh, ah,nja, -sitter du vid wow? -ah, -okej hej då!

så jag satte mig vid min dator och chatta på facebook men så fanns de ingen att chatta med så jag har inte gjort ett skit nu istället =S

märks ju tillochmed här på bloggen ingen som hinner med att läsa min blogg längre har mindre läserare efter att nya wow släpptes så ni som köpt wow har väl inte tid att läsa längre....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske blivit tråkig höhöhö

2010-12-11 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0