sängken! *finska"

här ligger man göttit i sängen på nya maskinen , var inne igår och köpte ett trådlöst tangentbord till den här burken kommer hem skitnöjd plockar upp skiten börjar ställa laddaren till rätta allting i sin ordning tänker plocka fram tangentbordet och instalera upp mig, men ne de fanns inget tangentbord med i kartongen, jävla skit kollade på kartongen och där stod de "demo ex" där stod jag med skägget i den tomma kartongen och visste inte vad jag skulle ta mig till =S men jag var där idag igen och slicka upp killen i kassan i brygga! så fick tillbaka stålarna och köpte ett annat tangentbord på media markt istället för elgiganten :P

fan vilken nörd jag har blivit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0