selmas spa+

riktigt gøtt hær på selmas :P sandra ær nere på lite hand massage just nu så jag passar på att slænga in ett inlægg :P
igår nær vi kom loggade vi in titta till rummet så de såg fint ut sprang ner och kollade runt lite på vårt nya hem hur de såg ut=) sen var jag ivæg på massage med varma oljer de var riktigt fint faktist, och idag har vi vart på ansiktsbehandling, mitt fejs ær helt fritt från finnar och annat slask nu riktigt gøttigt erre!

bra mat ere också frulle buffe på morgon lunchbuffe på dagen och 3 rætters på kvællen så man ska inte klaga =)

ska upp å dra en tupp lur nu tænkte jag får ju inte stressa upp mig før mkt mellan poolen och lunchen ska æven førsøka hinna med en grogg i baren ikvæll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0