type and touch

st3k i hängen, kom precis hem från jobbet kommer jobba över hela veckan typ, är i västerås nu och hjälper pojkarna där borta så ska försöka jobba in fredagen så att min jobbarkompis jag åker med kan vara ledig och jag kan jobba =S livet är bra hårt!

och nu då, när jag kommer hem tror fan att maten inte är klar heller å ingen kvinna på plats. hur fan har de blivit med dagens samhälle? kvinnan ska ju för i helvete stå vid spisen när man kommer hem och inte sitta på mcdonalds och föda barnet till döds?

Kommentarer
Postat av: sandra

Du ska ju bara vara tyst :P ska inte alls vara så att jag står vid spisen så att maten är klar när du kommer hem!!!!

2010-12-14 @ 16:39:01
URL: http://lifeassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0