jobb

var å jobbade upp mig, kopplade in 2 st värmepatroner sen drog ja iväg till hasselfors å fixa lite, å när ja e i hasselfors så ringer han upp mig och säger att dom inte fungerar, så när jag åkte hem efter ett tag så svängde jag in där, då var det någon återställningsknapp man skulle trycka på så de löste sig iaf, går ut där ifrån sätter mig i bilen och blir så fruktansvärt skitnödig så ja nästan sket ner mig! sån tur va så låg det en vägkrog precis hans hus , så ja sprang ut ur bilen och in i herrarnas inne på restaurangen då erre sånna här bås så de e lite luft under och öppet över, där hoppar jag in och brummar lös, kommer in en gubbe som vände i dörren,, vet inte om de var stanken elle om han inte blev pinknödig längre? för de e pissoar precis brevid båset.
sen typ när ja börjar bli klar kommer näste man in och han stället sig glatt och pinkar, jag torkar rent och går ut å tvättar händerna, han så lite besvärad ut,, vet ej av vad? men de lukta nog inte gott iaf!'





S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0