tattoo

ikväll erre johans tur att lida, längtar redan, för nu har vi varit och käkat lunch och är på väl tillbaka till bygget för lite arbete, jag är stel så in i helvete på sidan, kan knappt böja mig ner.. :/ och vi skulle ju egentligen bada på gustavsvik på fredag, men tror inte de e så bra när man tatuerat sig,o fick en grundlig beskrivning av tatuerarn igår det var väldigt viktigt att jag gjorde exakt som han sa!

på kvällen
1, tvätta med grön såpa!
2, torka med en ren handduk i 30 min
3, smörj in med kräm.
4, plasta in!

morgonen
1, tvätta med grön såpa!
2, torka med en ren handduk i 30 min
3, smörj in med kräm.
4, plasta in!

sen nu ikväll ska han granska tatueringen för att se om den blir bra! och givetvis plasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0